Wczoraj i dziś na EPWA gościł McDonnell Douglas DC-10, tanker z Holenderskich sił zbrojnych, Wczoraj nie udało mi się go zobaczyć, miałam więc nadzieję, że dziś uda mi się na niego zapolować. I nawet urwałam się z pracy, tylko po to, aby z trasy S2 zobaczyć, jak majestatycznie oddala się w stronę słońca... Tak to jest z tymi wojskowymi, że nawet jak jest podana orientacyjna godzina odlotu, to nie należy się do niej zbytnio przywiązywać ;)
Pozostało więc patrzenie w niebo - a tam całkiem niezłe warunki i ciekawe przeloty.
A jutro i tak pół dnia będę na lotnisku ;)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgC9FZeWyxGLKpEBZ6v7cRELsw863iqcFDiI8WTDB3ODV6v4Epsnc8QF_9i5Kfrt57q7IsZcwpzuiGqvwonalf5ThzBP8aAX_jF9jd1VykrynzmvMVXaTW6yZKfHJBnRwqGQcDL9Bev9bY/s640/006sm.JPG) |
Air Baltic, BTI7QX, Boeing 737-522, reg. YL-BBN, RIX-N/A, 35000ft. |
Klasyka gatunku
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9npDfjDSJxOUTqIPNqlyoipHauPo4O3uuE7oYyRdGnOuar2dXHZNViIsRbUNLtTZggaEMxzfdw9CFmh95dPsh28aaPqJOA85S9O3DviD-y-wUaWGM6KevErR2A3pB8LiMeSj87M5Fcd8/s640/011sm.JPG) |
KLM, KL888, Boeing 747-406(M), reg. PH-BFT, HKG-AMS, 36000 ft. |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEBpzRlWmhTs-H1tUaNVxe6dRaWEBcCsceoNPAgOqjQRGsYzBqBrnlnyoZKTzvYR3BA6WNvUQ9bxi_zHRHLRXd9zrL5Yqipt3QPt3aoQghzhu5plG4Nzu2TjxXywM6lHUA2jy-0nfszsI/s640/016sm.JPG) |
KLM, KL888, Boeing 747-406(M), reg. PH-BFT, HKG-AMS, 36000 ft. |
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGQejE0cEPfvHZnR1vSjOl5IcCXJ0wjvx49vN9HxlIGOHFlCz6Z7YxFegzsWF4cDXmjoI-fvsKSzTvo-sgNJwKnmghTUcDfNIhP_yzQkVBtQB-nqZqBy8ask4rbCbbE3NVuO0Lc9KKNy8/s640/026sm.JPG) |
China Easters Airlines, MU709 Airbus 330-243, reg. B-5903, PVG-MAD, 38000ft. |